Kosmetyki Collistar

Nie możemy znaleźć produktów spełniających kryteria.

Gdy na włoskim rynku pojawiły się pierwsze produkty kosmetyczne pod szyldem Collistar, dzisiejszy potentat był jedynie oddziałem firmy farmaceutycznej. Z czasem jednak jego pozycja wzrastała, do przełomu doszło zaś w roku 1983, a więc wówczas, gdy na czele firmy stanęła Daniela Sacerdote. Daniela Sacerdote stając na czele firmy Collistar podeszła wyjątkowo poważnie do wyznaczonego jej zadania. Jej celem było zrewolucjonizowanie podejścia do kosmetyków i perfum Collistar, a determinacja i skłonność do sięgania po innowacyjne rozwiązania, szybko przyniosły oczekiwane rezultaty. Dziś Collistar jest obecny w perfumeriach i drogeriach nie tylko w całych Włoszech, ale i w wielu innych częściach świata, a jego klientkami są kobiety prawdziwie wymagające, które nie pozwalają sobie na żadne niedociągnięcia. Podczas tworzenia nowych zapachów osoby zatrudnione przez Collistar muszą mieć świadomość tego, na jakich założeniach bazuje firmowa filozofia. Ta nie wydaje się skomplikowana, kosmetyki i perfumy Collistar to wysoka jakość i konkurencyjne ceny. Ważnym wymogiem jest jednak również zaspakajanie potrzeb dość zróżnicowanych grup klientów. Takie podejście okazuje się strzałem w dziesiątkę, tylko niewielka grupa innych firm jest bowiem w stanie stworzyć serie zapachów przygotowywane z myślą o osobach starszych albo kobietach o skórze alergicznej.