• FREE300

    Kod na darmową dostawę od 300 zł

  • WYPRZEDAŻ DO -70%

    Nie przegap najlepszych cenowych okazji

Masz pytanie?

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi skontaktuj się z nami.

Pytania ogólne

  1. Czym różni się tester od standardowego produktu?

    Testery perfum to pełnowartościowe produkty. W składzie i zapachu nie różnią się niczym od standardowych produktów przeznaczonych do sprzedaży. Testery perfum posiadają białe, zastępcze opakowanie. Pudełko zazwyczaj nie jest foliowane przez producenta oraz często nie posiada korka/zatyczki.

  2. Czy posiadają Państwo perfumy i kosmetyki, które nie są dostępne na Państwa stronie internetowej?

    Wszystkie widoczne na naszej stronie internetowej perfumy, kosmetyki i inne produkty są dostępne w naszym magazynie, gotowe do wysłania. W przypadku gdy poszukiwany produkt nie jest widoczny na naszej stronie internetowej prosimy o wysłanie do nas zapytania poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony. Sprawdzimy możliwość zamówienia perfum lub kosmetyków dla Państwa.

  3. Jakie są różnice pomiędzy wodą perfumowaną, toaletową i kolońską?

    Zasadnicza różnica polega na zawartości olejków zapachowych:

    • Woda perfumowana - edp - eau de perfum, zawiera w swoim składzie 10-15 % olejków zapachowych
    • Woda toaletowa -edt - eau de toilette, zawiera 5-10 % olejków zapachowych
    • Woda kolońska - edc – eau de cologne, zawiera od 3 do 5 % olejków zapchowych
    Im wyższa zawartość olejków zapachowych, tym zapach będzie intensywniejszy i dłużej utrzymujący się na skórze. Perfumy dla kobiet najczęściej występują w wersji wody perfumowanej i wody toaletowej. Perfumy męskie z reguły występują w postaci wody toaletowej albo wody kolońskiej, chociaż ten trend się zmienia i coraz częściej można spotkać perfumy dla mężczyzn w wersji wody perfumowanej.
  4. Czy oferowane perfumy damskie i perfumy męskie oraz kosmetyki są oryginalne?

    Wszystkie oferowane przez nas perfumy i kosmetyki są oryginalne i pochodzą od dystrybutorów. Różnice cenowe pomiędzy perfumami i kosmetykami w perfumeriach sieciowych, a naszą perfumerią wynikają z niższych marż stosowanych przez naszą perfumerię oraz mniejszych kosztów, które ponosimy w związku z prowadzoną działalnością.

  5. Dlaczego oferowane perfumy i kosmetyki są u Was tańsze niż w sieciowych perfumeriach?

    Perfumerie sieciowe stosują wyższe marże na perfumach i kosmetykach, najmują duże powierzchnie w galeriach handlowych, ponoszą znacznie wyższe koszty swojej działalności dlatego stosują wyższe ceny od cen naszej perfumerii. Istotnym uwagi czynnikiem wpływającym na możliwość stosowania przez nas niższych cen perfum i kosmetyków wynikają z efektywnej pracy naszych handlowców, którzy zamawiając duże partie danego produktu, negocjują cenę, aby zaoferować naszym klientom najlepszą możliwą ofertę.

Zamówienia

  1. Ile czasu trwa dostawa do punktu odbioru, tj do Paczkomatu, kiosku Ruchu

    Zamówienie złożone i opłacone (płatność zaksięgowana na naszym koncie) do godziny 13:00 jak również zamówienie z opcją płatności kurierowi przy odbiorze zostanie zrealizowane tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 zostaną zrealizowana w kolejnym dniu roboczym. Czas dostawy zamówienia przesyłką kurierską lub Paczkomatu to 1 dzień roboczy od momentu przekazania paczki przewoźnikowi. Dostawa do punktu w przypadku skorzystania z usługi Paczka w Ruchu może zająć do 3 dni roboczych.

  2. W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki?

    Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie przebywają Państwo w pracy - warto podać adres pracy jako adres dostawy zamówienia. Istnieje możliwość, aby paczka została doręczona w wybranym przez zamawiającego przedziale czasowym (między 9:00 a 17:00). W takim wypadku prosimy dodać taką uwagę w polu przeznaczonym na „uwagi do kuriera” jednak nie możemy zagwarantować, że kurier zastosuje się do Państwa prośby.

  3. Ile kosztuje przesyłka?

    Aktualne informacje na temat kosztów dostawy znajdują się tutaj.

  4. Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?

    Aktualnie nie wysyłamy zamówień za granicę.

  5. Dlaczego nie mam możliwości wyboru Paczkomatu, który jest dostępny na liście Paczkomatów?

    W przypadku gdy Paczkoamt nie jest możliwy do wyboru, prawdopodobnie jest przepełniony lub nieczynny. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zalecamy wybór innego dostępnego Paczkomatu w okolicy.

Zwroty

  1. W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

    W celu szybkiego i sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji prosimy o bezpieczne zapakowanie zwracanego produktu, wypełnienie formularza reklamacyjnego i dołączenie go do przesyłki wraz z dowodem zakupu, choć nie jest to warunkiem koniecznym do przyjęcia reklamacji. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy wysłać na adres:
    Perfumesco - Dział Zwrotów
    ul. Słowikowskiego 81a
    05-090 Raszyn.

Skontaktuj się z nami!
Napisz do nas. Nasz Dział Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.
i np. Jan Kowalski
i np. 500200300
* - Pola wymagane
* - Pola wymagane

Potrzebujesz szybkiej pomocy?

Jeśli nadal masz pytania skorzystaj z naszej szybkiej pomocy.
Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00
Biuro Perfumesco
  • nip:

    5223105425

  • regon:

    368792591

  • nr konta:

    93 1050 1025 1000 0090 8027 1332

Uwaga!

Nie prowadzimy sprzedaży ani odbioru osobistego w naszym biurze.

Dział obsługi klienta

sklep@perfumesco.pl

Dział zakupów

zakupy@perfumesco.pl

Dział marketingu

marketing@perfumesco.pl

Poznaj nas bliżej

Perfumeria Perfumesco to sklep internetowy w którym znajdą Państwo perfumy marek niszowych, selektywnych i lifestyle'owych. W ofercie znajdują się również kosmetyki do makijażu, pielęgnacji, kosmetyki do włosów. Nowością w asortymencie są kosmetyki azjatyckie oraz kosmetyki naturalne.