Masz pytanie?
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami.Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi skontaktuj się z nami.
Pytania ogólne
-
Czym różni się tester od standardowego produktu?
Testery perfum to pełnowartościowe produkty. W składzie i zapachu nie różnią się niczym od standardowych produktów przeznaczonych do sprzedaży. Testery perfum posiadają białe, zastępcze opakowanie. Pudełko zazwyczaj nie jest foliowane przez producenta oraz często nie posiada korka/zatyczki.
-
Czy posiadają Państwo perfumy i kosmetyki, które nie są dostępne na Państwa stronie internetowej?
Wszystkie widoczne na naszej stronie internetowej perfumy, kosmetyki i inne produkty są dostępne w naszym magazynie, gotowe do wysłania. W przypadku gdy poszukiwany produkt nie jest widoczny na naszej stronie internetowej prosimy o wysłanie do nas zapytania poprzez formularz kontaktowy, który znajduje się na dole strony. Sprawdzimy możliwość zamówienia perfum lub kosmetyków dla Państwa.
-
Jakie są różnice pomiędzy wodą perfumowaną, toaletową i kolońską?
Zasadnicza różnica polega na zawartości olejków zapachowych:
- Woda perfumowana - edp - eau de perfum, zawiera w swoim składzie 10-15 % olejków zapachowych
- Woda toaletowa -edt - eau de toilette, zawiera 5-10 % olejków zapachowych
- Woda kolońska - edc – eau de cologne, zawiera od 3 do 5 % olejków zapchowych
-
Czy oferowane perfumy damskie i perfumy męskie oraz kosmetyki są oryginalne?
Wszystkie oferowane przez nas perfumy i kosmetyki są oryginalne i pochodzą od dystrybutorów. Różnice cenowe pomiędzy perfumami i kosmetykami w perfumeriach sieciowych, a naszą perfumerią wynikają z niższych marż stosowanych przez naszą perfumerię oraz mniejszych kosztów, które ponosimy w związku z prowadzoną działalnością.
-
Dlaczego oferowane perfumy i kosmetyki są u Was tańsze niż w sieciowych perfumeriach?
Perfumerie sieciowe stosują wyższe marże na perfumach i kosmetykach, najmują duże powierzchnie w galeriach handlowych, ponoszą znacznie wyższe koszty swojej działalności dlatego stosują wyższe ceny od cen naszej perfumerii. Istotnym uwagi czynnikiem wpływającym na możliwość stosowania przez nas niższych cen perfum i kosmetyków wynikają z efektywnej pracy naszych handlowców, którzy zamawiając duże partie danego produktu, negocjują cenę, aby zaoferować naszym klientom najlepszą możliwą ofertę.
Zamówienia
-
Ile czasu trwa dostawa do punktu odbioru, tj do Paczkomatu, kiosku Ruchu
Zamówienie złożone i opłacone (płatność zaksięgowana na naszym koncie) do godziny 13:00 jak również zamówienie z opcją płatności kurierowi przy odbiorze zostanie zrealizowane tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godzinie 13:00 zostaną zrealizowana w kolejnym dniu roboczym. Czas dostawy zamówienia przesyłką kurierską lub Paczkomatu to 1 dzień roboczy od momentu przekazania paczki przewoźnikowi. Dostawa do punktu w przypadku skorzystania z usługi Paczka w Ruchu może zająć do 3 dni roboczych.
-
W jakich godzinach kurier doręcza przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00. Jeśli w tym czasie przebywają Państwo w pracy - warto podać adres pracy jako adres dostawy zamówienia. Istnieje możliwość, aby paczka została doręczona w wybranym przez zamawiającego przedziale czasowym (między 9:00 a 17:00). W takim wypadku prosimy dodać taką uwagę w polu przeznaczonym na „uwagi do kuriera” jednak nie możemy zagwarantować, że kurier zastosuje się do Państwa prośby.
-
Ile kosztuje przesyłka?
Aktualne informacje na temat kosztów dostawy znajdują się tutaj.
-
Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?
Aktualnie nie wysyłamy zamówień za granicę.
-
Dlaczego nie mam możliwości wyboru Paczkomatu, który jest dostępny na liście Paczkomatów?
W przypadku gdy Paczkoamt nie jest możliwy do wyboru, prawdopodobnie jest przepełniony lub nieczynny. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji zalecamy wybór innego dostępnego Paczkomatu w okolicy.
Zwroty
-
W jaki sposób mogę zwrócić produkt?
W celu szybkiego i sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji prosimy o bezpieczne zapakowanie zwracanego produktu, wypełnienie formularza reklamacyjnego i dołączenie go do przesyłki wraz z dowodem zakupu, choć nie jest to warunkiem koniecznym do przyjęcia reklamacji. Bezpiecznie zapakowaną przesyłkę prosimy wysłać na adres:
Perfumesco - Dział Zwrotów
ul. Słowikowskiego 81a
05-090 Raszyn.
Potrzebujesz szybkiej pomocy?
Dział Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00
- ul. Solec 81b/73a
00-382 Warszawa - PON - PT 9:00 - 17:00
- sklep@perfumesco.pl
- nip:
5223105425
- regon:
368792591
- nr konta:
93 1050 1025 1000 0090 8027 1332
Nie prowadzimy sprzedaży ani odbioru osobistego w naszym biurze.
Poznaj nas bliżej
Perfumeria Perfumesco to sklep internetowy w którym znajdą Państwo perfumy marek niszowych, selektywnych i lifestyle'owych. W ofercie znajdują się również kosmetyki do makijażu, pielęgnacji, kosmetyki do włosów. Nowością w asortymencie są kosmetyki azjatyckie oraz kosmetyki naturalne.