Marka miesiąca - theBalm

TheBalm to jedna z młodszych marek kosmetycznych dostępnych na rynku. Firma powstała w 2004 roku w San Francisco. Została założona przez kobietę, która chciała całkowicie odmienić swoje życie, postanowiła rzucić wszystko i wzięła sprawy w swoje ręce. Marissa Shipman zaczęła swoją przygodę od wyprodukowanego w domowym zaciszu balsamu do ust, z czego zresztą wzięła się nazwa „theBalm”.

Kosmetyki marki theBalm bardzo szybko podbiły serca kobiet na całym świecie. Nie dość, że od samego początku założycielka oferowała świetną jakość, to jej kosmetyki spełniają najwyższe standardy i można je stosować na każdą okazję. Największą sławę zapewniła marce paleta „Nude Tude”, która okazała się hitem wśród użytkowniczek. Drugim produktem, który przyczynił się do tak wielkiego sukcesu jest rozświetlacz Mary Lou Manizer, którego szampańska tafla przepięknie podkreśla policzki. W portfolio theBalm można odnaleźć wszystkie produkty do wykonania pełnego makijażu twarzy jak i oczu. Ich wielofunkcyjność oraz wysoka jakość umożliwiają stworzenie mocnych makijaży, jak i lekkich, bardzo kobiecych stylizacji. W Stanach Zjednoczonych bardzo szybko kosmetyki okazały się hitem i znalazły się na toaletkach nawet najbardziej wybrednych konsumentek. Niedługo potem marka rozszerzyła swoje zasięgi na cały świat, gdzie również odniosła niesłychany sukces.

To, co wyróżnia kosmetyki theBalm wśród marek to niepowtarzalny design stylizowany na lata 50. Porządne kartonowe opakowania przyciągają wzrok nie tylko ze względu na kolorowe, oryginalne grafiki w stylu pin up, ale fakt, że często przedstawiają półnagie kobiety lub mężczyzn. Ten odważny, dość kontrowersyjny krok zgromadził wokół marki spore grono zwolenniczek! Dzięki takiemu zabiegowi jest rozpoznawalna i wiele marek kosmetycznych wzoruje się na opakowaniach produktów theBalm.

Marka theBalm nie testuje swoich produktów na zwięrzetach, nie stosuje parabenów i w komponowaniu kosmetyków stawia na najlepsze, naturalne składniki. To produkty świetnej jakości, wykonane z pasją i zaangażowaniem, na które może sobie pozwolić większość użytkowniczek.