Marka miesiąca - Dolce & Gabbana

Znana na całym świecie marka Dolce & Gabbana miała swoje początki we Włoszech w 1985 roku kiedy światło dzienne ujrzała pierwsza kolekcja duetu Domenico Dolce i Stefano Gabbany. Początkowo twórcy skupiali się na modzie damskiej, ale bardzo szybko rozpoczęli projektować również ubrania dla panów. Kariera twórców marki Dolce & Gabbana już od samego początku rozwijała się dynamicznie. W ciągu zaledwie dwudziestu lat Domenico i Stefano stworzyli markę, która podbiła świat mody i stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie.

Panowie już na starcie stawiali na jakość, elegancję i odrobinę kontrowersji. Organizowali pokazy, podczas których ich stroje podbiały serca zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Stosunkowo szybko do asortymentu dołączyły stroje kąpielowe, szale i krawaty oraz… bielizna. W latach 90-tych marka Dolce & Gabbana wypuściła kolekcję pruderyjnej bielizny czym balansowała na granicy kontrowersji i ekstrawagancji. Intensywnie czerwona bielizna wzbudzała wiele emocji niekoniecznie pozytywnych, ale dzięki temu marka zyskała na popularności, a produkty zaczęły docierać nawet do Japonii i USA.

Przez lata swojego istnienia firma stworzona przez dwóch pasjonatów mody zdobyła szczyty popularności, odniosła niesamowity sukces finansowy i podbiła światowy rynek z wielkim rozmachem. W portfolio Dolce & Gabbana odnaleźć można kolekcje pełne delikatności, kontrastów, motywów kwiatowych, zwierzęcych i nie tylko. Co ciekawe wiele produktów w bardzo krótkim czasie zyskało miano kultowych. Doskonałym przykładem są perfumy Light Blue, które są aktualnie jednymi z najbardziej popularnych zapachów na świecie. To unikatowe połączenie słynnej sycylijskiej cytryny, która dodaje perfumom unikatowych nut świeżości z akordami kwiatu wiśni, jaśminu i róży. Całość dopełniona jest nutami bursztynu, cedru i piżma, co stanowi kompozycję nie do zastąpienia. Light Blue jest kwintesencją świeżej elegancji i kobiecego stylu, czyli tego z czym kojarzy się idea Dolce & Gabbana.

Od samego początku marka skupiała się na pielęgnowaniu swoich korzeni, dlatego przez wszystkie lata istnienia firmy tak często pojawiały się nawiązania Sycylii. Włosi uwielbiają Dolce & Gabbana, ale okazuje się, że nie tylko oni. Świat pokochał ich nie tylko za patriotyczne podejście, ale innowacyjny stosunek do mody, pomysłowość i nowoczesnych pomysłów w projektowaniu strojów, ale i produkcji kosmetyków. Z czasem w asortymencie marki pojawiło się znacznie więcej produktów z branży beauty, które cały czas z powodzeniem podbijają serca kobiet i mężczyzn na całym świecie.

Mimo wielu rozłamów, zmian strategii i przełomów, marka wciąż prężnie się rozwija, a wierne grono użytkowników stale się zwiększa. Nie bez powodu każdy posiadacz produktów z logiem D&G czuje się wyjątkowy, bo ta marka od samego początku miała to COŚ!