FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Czym różni się tester od zwykłego produktu?
  2. W jaki sposób mogę zwrócić produkt?
  3. Jak długo zajmuje doręczenie paczki do wskazanego punktu od momentu złożenia zamówienia?
  4. W jakich godzinach kurier dostarcza przesyłki?
  5. Ile kosztuje przesyłka?
  6. Czy mogę dokonać zakupów w waszym sklepie stacjonarnym?
  7. Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?
  8. Czy w moim mieście znajduje się paczkomat/ kiosk/ stacja, w której będę mógł odebrać paczkę?
  9. Dlaczego paczkomat w punkcie X nie znajduje się na liście/ nie mam możliwości jego wyboru?
  10. Czy produkt x jest dostępny pomimo, iż nie jest widoczny na Państwa stronie internetowej?
  11. Jakie są różnice pomiędzy wodą perfumowaną, toaletową i kolońską?
  12. Czy oferowane perfumy są oryginalne?
  13. Dlaczego sprzedajecie taniej niż w sklepach stacjonarnych?
  • ad 1. Czym różni się tester od zwykłego produktu?

    Tester posiada białe zastępcze opakowanie, nie jest foliowany przez producenta oraz zazwyczaj nie posiada korka zatykającego. Jest to produkt pełnowartościowy i zapachem nie różni się od zwykłego produktu.

  • ad 2. W jaki sposób mogę zwrócić produkt?

    Produkt należy odesłać do naszej siedziby. W celu szybkiego i sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z dowodem zakupu choć nie jest to warunkiem koniecznym do przyjęcia reklamacji. Adres do wysyłki jest następujący:
    Perfumesco.pl
    ul. Działkowa 62,
    02-234 Warszawa.

  • ad 3. Jak długo zajmuje doręczenie paczki do wskazanego punktu od momentu złożenia zamówienia?

    Zamówienie złożone do godziny 13 dnia roboczego zostanie zrealizowane tego samego dnia (płatność za pobraniem, oraz gdy płatność zostanie już zaksięgowana), natomiast w przypadku zamówień złożonych po godzinie 13 zrealizujemy je kolejnego dnia roboczego. Zamówienia dostarczane są na drugi dzień roboczy licząc od momentu przekazania paczki kurierowi Siódemka oraz InPOST. Dostawa na stację ORLEN oraz do kiosku RUCH może potrwać do 3 dni roboczych.

  • ad 4. W jakich godzinach kurier dostarcza przesyłki?

    Kurierzy z reguły rozwożą paczki w godzinach 9:00 - 17:00, więc jeśli w tym czasie przebywają Państwo w pracy to warto w danych do wysyłki wpisać adres firmy/urzędu, aby szybko i sprawnie otrzymać zamówiony produkt. Istnieje jednak możliwość, że paczka zostanie doręczona w wybranym przez zamawiającego przedziale czasowym (w godzinach pracy kuriera), ale notatka o tym powinna pojawić się w "uwagach" do zamówienia.

  • ad 5. Ile kosztuje przesyłka?

    Aktualne informacje na temat kosztów dostawy oraz przewoźników znajdują się tutaj.

  • ad 6. Czy mogę dokonać zakupów w waszym sklepie stacjonarnym?

    Niestety na chwilę obecną nasz punkt odbioru osobistego jest nieczynny, zatem zachęcamy do złożenia zamówienia wysyłkowego z dogodną formą dostawy oraz płatności poprzez naszą stronę internetową.

  • ad 7. Czy realizujecie zamówienia zagraniczne?

    Niestety dla Klientów detalicznych nie wysyłamy paczek za granicę.

  • ad 8. Czy w moim mieście znajduje się paczkomat/ kiosk/ stacja, w której będę mógł odebrać paczkę?

    Aktualna lista czynnych paczkomatów, kiosków oraz stacji zostanie wyświetlona w trzecim kroku realizacji zamówienia po wskazaniu odpowiedniej formy dostawy.

  • ad 9. Dlaczego paczkomat w punkcie X nie znajduje się na liście/ nie mam możliwości jego wyboru?

    Niestety w przypadku jeśli paczkomat nie jest możliwy do wyboru prawdopodobnie jest on nieczynny bądź przepełniony. Niestety nie mamy możliwości zrealizowania wysyłki paczki do takiego paczkomatu.

  • ad 10. Czy produkt x jest dostępny pomimo, iż nie jest widoczny na Państwa stronie internetowej?

    Wszystkie widoczne na naszej stronie internetowej produkty są dostępne "od ręki". Niestety produkty niedostępne w naszej ofercie na chwilę obecną nie są również dostępne u naszych dostawców. Wciąż jednak powiększamy naszą ofertę, zatem zachęcamy do monitorowania strony internetowej sklepu.

  • ad 11. Jakie są różnice pomiędzy wodą perfumowaną, toaletową i kolońską?

    Różnica polega na zawartości olejków zapachowych:

    • Woda perfumowana (EDP - eau de perfum) 10-15 % olejków,
    • Woda toaletowa (EDT – eau de toilette) 5-10 % olejków,
    • Woda kolońska (EDC – eau de cologne) 3-5 % olejków
    Im większe stężenie tym zapach będzie mocniejszy i dłużej się utrzymywał. Należy jednak pamiętać, że dane zapachy najczęściej występują jako woda perfumowana lub jako woda toaletowa. Tylko przy niektórych możemy spotkać się z występowaniem obu. Jeśli chodzi o męskie zapachy to występują z reguły jako woda toaletowa.

  • ad. 12 Czy oferowane perfumy są oryginalne?

    Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne. Różnice w cenie pomiędzy perfumerią sieciową, a naszą wynikają z ogromnych kosztów, których unikamy dzięki internetowemu charakterowi sprzedaży.

  • ad 13. Dlaczego sprzedajecie taniej niż w sklepach stacjonarnych?

    Tradycyjne perfumerie muszą realizować wyższe marże, aby opłacić bardzo drogą powierzchnie w centrach handlowych lub sklepach w prestiżowej lokalizacji oraz liczny personel. Czynnikiem wpływającym na oferowane przez nas niskie ceny jest również efektywna praca naszych handlowców zamawiających duże partie danego towaru przy wysokiej częstotliwości składanych zamówień do dostawców.

X
Logowanie

Nie masz konta? Zarejestruj się.

Zapomniałe(a)ś hasła? Zresetuj je.